Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 09:57:12 +0300

Tere!

Rakvere Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05448 
aadressile Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Aluvere küla, Veski tänav L1// 
Veskinurga// Veskipõllu// Näpi alevik, 17208 Näpi tee// 17208 Näpi tee T2// 
Näpi kergtee, Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Aluvere küla, Juhani// Veski 
tänav L1// Veskinurga// Näpi alevik, 17208 Näpi tee// 17208 Näpi tee T2// 
Näpi kergtee, Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Aluvere küla, Veski tn 5// 
7// Veski tänav L1// Veskinurga, Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Aluvere 
küla, Veski tn 7// Veski tänav L1// Veskinurga (Veetorustik, 
Survekanalisatsioonitorustik, Kinnistu kanalisatsioonitorustik, Kinnistu 
veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26983648>  (menetlus nr: 
430429), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rakvere Vallavalitsus) või menetleja (INGE LIIVAK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister